Thursday, September 12, 2013

I.N.T.E.R.N.S.H.I.P phase

hohoho...
i da masok internship phase... 5 bulan aku da boleh lupakan baris! baris! dan baris!
so.. aku da wat to-do-list untuk aku penuhkan 5 bulan aku dengan bende yang berfaedah, semaksud dengan untuk aku habiskan duit dengan sekering-keringnya... haha..

to-do-list
1. amik lesen memandu
2. swimming classes
3. aerobic class
4. new york skin solutions

aku rase 'new york skin solutions' come first kott.. haha.. 

eh eh.. suda-suda.. jadual seharian fasa baru hidupku
2 minggu pertama
6.30 pagi aku da gerak gi hotel, tue pon sebab aku kne tumpang kakak aku yg nurse tue
then masok keje
bla..bla..bla..blaa.. sampai 1 ptg..
"min! min! jom gerak gie makan" haha.. ooyyeeaaahhh.. makan hotel tanggung
penjimatan disitu!!
then bla..bla..bla... sampai 5.30ptg
ok, punch kad-nek teksi-nek lrt, nak dekat rm10 jugak lah
bila la motor aku nak sampai nih.. lambat lah.. acano nak jimat nih??
okay2, stop kat sini.. sok i update lagi aktiviti-aktiviti baru.. haha..

sincerely,
minminnie

No comments:

Post a Comment